KOBA ROKAN

Rapid Test untuk Langkah Deteksi Copek

Rokan Hilir | Minggu, 12 Juli 2020 - 12:31 WIB

Rapid Test untuk Langkah Deteksi Copek

(RIAUPOS.CO) - Apokan indak gelisah ati Parman, sobuik ajo begitu pria yang sehari-hari merupakan perangkat RT di kelurahan Bagan Barat, Bangko Iko usai menjalani rapid test oleh Puskesmas Bagansiapi bolum lamo Iko.

Pasalnya petugas medis yang melakukan pemeriksaan menyobuikkan Parman Ado gejala reaktif. “Tak tontu Sayo tiduw lagi do, gelisah. Akhirnyo sayo pergi ke umah sakik untuk minta keterangan lobih lanjuik,” kato Parman, Sabtu (11/7).


Setolah berdiskusi lobih lanjuik dengan pihak umah sakit setompek bawulah dirinyo agak measo lega, pasalnyo ketoangan yang diperoleh indak reaktif do melainkan karena dirinyo pado waktu itu agak tinggi suhu tubuh padahal indak Ado gejala lain do.

“Untunglah dengan penjelasan pihak umah sakik Bawu Tonang perasaan, itulah mungkin karena pado waktu test itu suhu badan mendadak tinggi, mungkin kono cemas ajo nak di rapid,” katonyo.

Terpisah bupati Rohil H Suyatno AMp menegaskan Pemda Rohil melakukan berbagai langkah untuk waspada dengan Covid19 salah satunyo dengan membuek pemeriksaan ketat di sejumlah pos penjagaan yang Ado dan juga mengelar rapid test.

“Tujuannyo untuk deteksi awal, jadi kalau Ado yang terjaring Mako bisa dilakukan langkah penanganan dengan copek,” kato bupati.

Dirinyo bersyukur sampai saat Iko di Rohil indak Ado kasus Covid 19 dan agar dapek betahan touh sampai pandemi tesobuik abih dayi Muko bumi.(fad)

 



youtube riaupos



Tuliskan Komentar anda dari account Facebook

TERBARU

Pemkab.Pelalawan - HUT Adhyaksa



Sharp Pekanbaru PSBB


UIR PMB Berbasis Rapor

EPAPER RIAU POS  2020-08-12.jpg

PT. Riau Multimedia Corporindo
Graha Pena Riau, 3rd floor
Jl. HR Soebrantas KM 10.5 Tampan
Pekanbaru - Riau
E-mail:riaupos.maya@gmail.com